onsdag 5 oktober 2011

Villkorslös kärlek.

Jag tänkte på en sak när jag bytte blöja förut.
Jag älskar mina barn så otroligt mycket så att jag tycker att det till och med är gulligt med bajs, spya, dreggel...ALLT är gulligt!
I en mammas ögon så är barnen underbara i (nästan) alla lägen. Otroligt vilken kärlek!!

När Lillasyster gråter så tårarna sprutar så tycker jag att hon är så söt så att jag vill äta upp henne och när Storasyster kommer in och väcker oss mitt i natten i sin söta lilla sidenpyjamas så får jag ont i hjärtat av kärlek, trots att jag precis somnat om efter en amning och är tröttare än tröttast.

Det bästa i livet är gratis. Sannerligen.

2 kommentarer:

  1. Hehe, jag älskar också mina barn men bajs och spya tycker jag inte är gulligt. :-)

    SvaraRadera
  2. Haha! Jag lever nog i bebisbubblan ännu, jag återkommer om detta när vi har börjat med "riktig" mat till lillasyster ;-)

    SvaraRadera